Gravidfotografering

Igår kom Ankie över och fotade mig och magen. Var lite stelt eftersom jag verkligen inte är bekväm framför kameran men det var då det var så himla skönt att man känner den som tar fotona. Kände att jag kunde lita på att hon inte tar konstiga bilder eller kommer utsätta mig för konstiga poser. Blev en hel del fina och jag kan knappt vänta på att få se alla. Blev ett hundratal bilder på lilla mig och sen kom pappsen hem och fick vara med lite han med.

Här är ett smakprov på vad duktiga Ankie gjorde.

 

Lätt att tant Ankie ska få ta alla foton på Grynet och Popis sen. Tur att vi har ett proffs i gruppen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0