Lättare att räkna nu

Det är ganska skönt för jag har berättat för en vän här på kontoret som har en son på 1½ och planerar att skaffa en till. Så nu brukar vi prata lite om det här när vi är själva. Jag frågar lite om hur länge hon väntade med att berätta för cheferna, hur hon mådde hur allt är nu och så. Och hon förstår allt eftersom hon gått igenom det här för inte så länge sedan. Känns skönt att ha en allierad.

Vi pratade lite igår och hon frågade vilket vecka jag var i och jag sa att enligt mina amatörsmässiga beräkningar borde den ha blivit till på Kristihimmelsfärd. Sen prata vi lite om att det är ganska enkelt nu när man inte är nykär längre för det är enklare att räkna ut när sånt här händer när man inte har sex varje dag längre. Plus att vi bodde på hotell den helgen så då föll ju andan på lite lättare. Efter att ha varit i spat några timmar försvann alla sex in på sina rum och hälsade att vi ses om några timmar för middag och fördrinkar för nu var det sexytime. Haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0