Börjar bli tungt

Det börjar bli tungt nu. Den senaste mätningen vi gjorde därhemma visade att jag har gått upp 7,2 kg sen vi började mäta i augusti. Jag är just nu uppe i 57,4 kg och ett all-time-high. Aldrig har jag ens varit i närheten av en sådan vikt. Min maxvikt har varit 53 kg.

Det känns av nu, jag blir så andfådd av att gå uppför trappor och i uppförsbackar. Sen hjälper det ju inte till att jag nu gått över till vinterkängor som är tunga i sig själva.

Jag har en stark känsla av att jag inte kommer att stanna på 7 kg särskilt länge. Statistiskt har jag ökat nästan 2 kg i månaden vilket borde innebära att jag har minst 4 kg till att gå upp. Ser inte riktigt fram emot just den delen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0