Vi föräldrar

Jag har börjat prenumerera på tidningen Vi Föräldrar och fick det första numret igår. Den verkar ganska bra. Det ringde en försäljare och frågade om jag ville ha 7 nr och en bok för 200 kr och jag sa ja efter att inte orkat tjata emot.

Kollade igen den lite snabbt igår och det verkar vara ganska bra artiklar och tips i den. De hade en sektion med ramsor varav några kändes igen från min egen barndom, t.ex. Rida ranka. Fast jag hade ingen aning om hur lång den faktiskt är. Johan hittade sin ramsa han ska köra, det var en fotbollsramsa där man ska röra på bebisens ben samtidigt som man kommenterar. Typ fintar höger, fintar vänster.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0