Den växer

Igår hade vi vår veckoinvägning och inmätning. Jag hoppas på att bli större medan Johan vill bli mindre. =)
Jag hade gått upp lite igår både i magstorlek och i vikt. Så jag är väldigt nöjd.

Har börjat få en tydlig kula nu men den är inte så stor än, eller så är det bara jag som fått för mig att den ska vara större vid det här laget. Har märkt vissa begränsningar när det gäller byxor, framförallt jeans. Har en del jag inte kan knäppa nu som får gå i dvala. Måste börja ge mig ut och leta mammakläder snart. Hittills har jag klarat mig med låga stretchjeans och jeansleggings men det börjar strama lite. Tar emot att säga det men det är nog dags för resår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0