Ny garderob

Jag är i stort behov av en ny mamma-anpassad garderob. Jag är just nu nere på endast på par jeans. De kan jag bara ha för att det är stretchjeans. Köpte ett par på Forever 21 nu för $ 9,50. Kan vara det bästa och mest prisvärda köpet jag gjort.

Jag behöver gå ut och prova riktiga mammabyxor. Har skjutit på det dels för att jag tycker att de är så otroligt fula och dels för att jag inte vill köpa ett par som jag växer ur direkt. Men som det är nu har jag snart inget val. Provade ett par jeans som förut varit ganska stora i midjan men det fanns ingen möjlighet att få igen dem nu.

Min garderob just nu består mycket av vardagsklänningar och leggings, stretchjeans och jeans-leggings. Men snart kommer det att bli för kallt för klänningar så då är det väl dags att se sig om på mammaavdelningen.

Någon frivillig som ställer upp på en shoppingrunda?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0