Önskelista

Kollade på en massa serier igår, passade på när Johan ändå var borta. Men efter ett tag blir man utslängd från spelaren så då passade jag på att göra lite nytta. Jag packade ur det sista ur resväskan, plockade och städade lite pappers- och reklamhögare. Vet kläder och stoppade in i garderoben. Sen började jag skriva på en inbjudningslista till julmiddagen och det ena ledde till det andra så jag började smått knåpa på en önskelista.

I år har vi sagt att vi bara ska köpa "bra-ha-grejjer" mycket eftersom det inte känns så värt det att lägga pengar på tv-spel och sånt när vi vet att vi inte kommer att ha någon direkt användning för det. Istället blir det mycket önskemål om saker till bebisen men sa även att vi ska skriva en liten enskild lista också. På min lista i år står värmedyna högst upp på listan. Min värmedyna börjar sjunga på sista versen, sladden glappar väldigt så jag vågar aldrig lämna kontakten i numera utifall att den ska ta eld.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0