Första festen på länge

I lördags var vi på en hemmafest hos bror och sambon Anna i deras nya fina hus. Var väldigt mycket folk där och väldigt många av Andys gamla vänner kom dit. Hade väldigt roligt trots att jag inte alls hängde med i folks svängar ibland och drack så mycket vatten att jag trodde jag skulle drunkna inombords.

Vid tre lyckades jag äntligen få in min kära make i bilen och köra oss hemåt. När vi skulle lägga oss fick jag tokont i magen som knip eller kramp. Fick lite ångest över att det var sammandragningar men har inget att jämföra med så vet ju inte ens om det var det. Till slut somnade jag och vaknade igen vid klockan 10 och åt frukost och la mig i soffan för att låta Johan sova vidare. Jag var en levande zombie resten av dagen och kände mig så bakis av trötthet. Sov en stund och vilade hela dagen, fick ett oprovocerat gråtanfall och vilade lite till.

Tog mig till slut upp tillräckligt länge för att gå rakt över gatan till vallokalen. Hade inte riktigt alla hästar i hagen när vi stod där och skulle rösta. Jag hade visst glömt att ta de gula lapparna till riksdagsvalet och lyckades slicka igen ett tomt kuvert. Men till slut blev det rätt och bra och jag belönade mig själv med en kort promenad i solen innan soffan kallade igen.

Under valvakan fick jag ont i magen igen och satte mig med värmedynan en stund innan jag gick och la mig och sov en utmattad sömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0