Sportoholic

Jag har precis kommit på att min man är en sportoholic. Satt häromdagen och åt frukost med morgontv i bakgrunden och de pratade om hur kul det är med att champions league ska börja. Jag jublade lite sarkastiskt men inte Johan han sken.

En kväll satt vi och väntade på att klockan skulle gå och han bad mig slå om till SVT1. Jag frågade varför flera gånger innan jag fick svaret "det är Tv-pucken" "jag vill bara se vilka som är i final". Så jag slog över och såg att det var Stockholm och Småland och bytte igen varpå jag fick höra "kan vi inte kolla de sista två minutrarna". På Tv-pucken...

Min man är beroende av NHL. Och även fast NHL säsongen har tagit sommarlov och ingen spelar något sitter han ändå på deras hemsida och tittar på klipp på träningspass och jag vet inte vad. För att inte tala om det hela fantasy NHL som han håller på med.

Vad har jag gett mig in på?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0