Plostrar

Idag ska vi träffa ploster Nahal för lite lunch och film. Jag och Nahal älskar Men in tights så den ska vi ha lite nostalgi med samtidigt som vi säger alla repliker. Johan vägrar se den filmen med mig just för att jag säger replikerna och för att jag kollar på hans reaktioner på skämten.

Imorgon kommer ploster Helena upp på första besöket. Vi sågs sist helgen innan Matilda bestämde sig för att göra entre. Var ju lite komiskt med tanke på att hon var så rädd för att behöva skjutsa till sjukhuset och jag sa att det är långt kvar. Vi ska ut och promenera om vädret tillåter annars blir det bara fika och kanske lite shopping. Får se vad Matilda tycker om den idén.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0