Samma säng

I natt var andra natten i rad som jag och Johan sov i samma säng. Det har vi inte gjort sen de två veckorna han var hemma med oss. Matilda har legat i sin vagga inne i sitt rum och så har vi haft hennes dörr öppen ooch vår på glänt så jag kan höra när hon bli ledsen och vaknar. Igår natt vaknade hon ungefär var tjugonde minut men inatt var det lite längre intervall. Jag tänkte att jag ska ha ett anteckningsblock vid sängen och notera vilka tider jag går upp till henne så jag kan se exakta tider mellan vakningarna.

Hon är så duktig nu och äter bara en gång på natten. Hon äter kvällsmål vid 19-20 när jag går och lägger mig sen äter hon inte igen förrän mellan 3-5 på natten. Sen sover hon vidare och äter igen mellan 7-8. Sen tröttnar hon på att sova vid 9 så då går vi upp och äter frukost så somnar hon om igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0