Sovmorgon

Vi har haft en dålig natt. Matilda har kräkts upp i stort sett allt hon ätit och har varit allmänt ledsen. Johan lät mig sova två timmar själv sen lämnade han över henne till mig vid tolv. Hon somnade en stund vid två men vaknade igen vid tre och fick magknip vid fyra och låg vaken till klockan sex. Jag försökte få henne att låta bli att skrika för att inte väcka stackars pappa och tydligen lyckades jag.

Nu har hon precis ätit frukost och verkar få behålla den så nu ligger hon och tar en liten sovmorgon. Hon var så trött efter natten så hon somnade nästan direkt efter matningen. Hon försökte kämpa emot sömnen först men sen däckade hon. Lilla stackarn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0