IKEA

Igår åkte vi tillsammans med morfar till Ikea i Barkarby. Vi passade även på att gå in på Plantagen och köpa såjord och Barnens hus.

Nu har vi laddad upp hemma med skedar, skålar och haklappar till helgen när Matilda ska prova att äta gröt. Vi hittade även ett myggnät till vagnen vilket säkert kommer att behövas när vi åker bort på Kristi himmelsfärd. Nu återstår bara parasoll till vagnen för att den ska vara helt sommarklar.

Blev lurad på Barnens hus. Jag såg att hon la ner nappar i påsen och tänkte att det var gratissaker. Men väl hemma kollade jag i påsen och på kvittot och såg att jag fått betala för napparna och för en skål. Inget av det hade jag valt själv. Så nu får vi åka ut och lämna tillbaka det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0