Underbara Barn

I söndags var jag och mamma på Underbara Barn mässan med Matilda. Mamma hade vunnit en fribiljett och en goodie bag och jag ville ha en jag med. Vi tog pendeln ut och blev därför nästan en halvtimme tidiga. Vilket behövdes, det var typ fullt redan då och det fyllde på snabbt. Men jag lyckades. Goodiebagen innehöll en sparbössa från Cult design, ett gosedjur, nappar, rabatter och lite annat smått och gott. Toppen bra med andra ord. Matilda älskar sin nya tiger kompis och sin stjärnskallra. På mässan fanns det hur mycket som helst att göra. Bobbycar bana, rullskridskorink, uppträdanden och en brandbil. Plus en massa annat skoj. Vi gick runt några varv och inhandlade en ny overall från Didriksson i storlek 60, kläder från Lundmyr och nappar och nappflaskor från MAM. Fick även blöjprover från Libero. Perfekt! Den ska vi verkligen göra om fler gånger. Och även om det var mycket folk där så mötte vi ännu fler när vi gick strax innan tolv så det var skönt att komma tidigt.


Kommentarer
Sandra

Vi var också på mässan, det var första gången för mig, men tyckte att det var en väldigt bra mässa, så det blir flera gånger :)

2011-10-21 @ 13:49:36
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0