Mysig lördag

Lördagen startade vid sju för mig. Då gick jag och Liten upp och mös ihop. Sen kom pappa upp en timme senare så vi kunde äta frukost ihop. Efter den gick jag och la mig och vilade medan de två busade och vilade.

Efter lunchen, som för oss bestod av ciabatta med tomat och mozzarella och för Matilda broccoli och laxpasta, drog hela familjen till Solna centrum. Där köpte vi ett par nya skor till Liten och pappa uppdaterade sin garderob med nya skjortor.

Till middag blev det pannkakor. Matilda åt en hel själv och krävde mer men vi fick sätta stopp. Nu ska Liten lägga sig så jag och pappsen får lite mys tid ihop med gurkstavar och dip.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0