Alla vägar går till BB

Idag efter vilan åkte vi till Bromma Blocks (BB). Vi skulle justera våra glasögon och köpa en ny kudde till Oskar eftersom Matilda vägrar dela med sig av sina två. Om tid fanns skulle jag kolla på en klänning på Oasis.

Matilda var rolig hos optikern. Hon tyckte jag såg konstig ut utan glasögon och tyckte jag skulle ta ett par från väggen. Haha. Sen gick hon och pappsen och satte sig i väntrummet och så skrek hon sitt mistlurs skrik efter mig.

Efter att ha betat av de första två grejerna ville Matilda åka rulltrappa ner vilket var tur för då sprang vi rakt in i Tomas och Annelie och stod och pratade med dem en massa. När vi skulle gå dök Jennie och Peter upp med Sigrid och så stod vi kvar en stund till. Så komiskt, Tomas var tvungen att ta en bild på oss alla eftersom vi aldrig har setts såhär förut. Inte ens när J och P bodde på denna sidan av stan.

Sen gick vi runt lite med Jennie och Peter innan vi skiljdes åt och jag köpte min klänning. Hittade en fin mörk lila knälång klänning jag kanske ska ha på bröllopet i februari. Har beställt en från England som jag ska prova också och bestämma mig sen.

Väl hemma skypade vi lite med farfar och farmor och sen mys i soffan innan läggdags. Nu ska mamman sova och pappan sitta med sin son.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0