God jul

God jul alla.

Mina storslagna bakplaner gick i stöpet efter en sömnlös natt. Oskar är täppt och rinnig på samma gång men resultatet är detsamma. Han har svårt st andas och amma och sova.

Han väckte sin syster vid typ fyra tiden. Hon i sin tur höll sin far uppe i 1 1/2 timma. Sedan bytte jag av honom, fick henne i säng när Oskar vaknade igen. En timme senare var hon vaken igen.

Jag bytte av igen och tog en temp. på henne som visade 38. Härligt. Jul när det är som bäst - stressat och med sjuka barn.

Världens största tack till mina föräldrar som förbarmade sig över dottern så vi kunde sova i skift nu på förmiddagen. Nu kanske vi kan orka med en ny natt. Imorgon kommer förstärkningarna i form av farfar och farmor. Med sex vuxna på två barn, och sen åtta på tre, borde vi ju klara av det.

Så bakandet blev uppskjutet till imorgon. Men som sagt god jul. Och njut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0