Helt sjukt

Det var Helt sjukt att hämta. Har aldrig varit såhär trött. Tog mig en timme att hämta idag. Övervägde att ta pulkan men han är lite för liten för att hänga i bärsele i kylan. Jag fick hänga mig i vagnen ibland och hade problem att bara komma ifrån vårt kvarter. Fick vända flera gånger för att det inte gick att gå framåt.

Fick gå omvägar för att ens hitta en väg att ta sig fram. Och alla är inte smarta nog att flytta sig från den lilla upptrampade stigen på trottoaren. Inga övergångsställen var plogade och det var ingen logik i vilka trottoarer som var det.

Men kunde ändå inte ta bilen. Flera bilar körde fast i vår korsning.

Hoppas de hinner ploga ordentligt till imorgon. Annars vet jag inte hur vi ska komma dit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0