Litet test

I natt gjorde vi ett litet experiment med Oskar och hans sömn.

Vid nio igår hade han en ordentlig skrikperiod. Så efter att ha ammats och fått ersättning och en ny blöja strippade jag honom till bara blöjan och satte på honom hans overall. Han älskar att ha overall på sig. Nästan direkt blev han lugnare. Efter ca 30 min i famnen la jag honom i ligginsatsen till Brio vagnen.

Där sov han 2 1/2 tim sedan åt han lite och somnade om i 2 tim. Så ett ganska lyckat experiment kan jag tycka.

Eftersom vi är "lediga" nu och för att datorn var så högljudd smög jag in i sängen. Så i natt fick vi ett smakprov på att sova ihop igen. I början var det svårt att somna men oj så mysigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0