Envis liten sak

Vår lille son är en envis krabat. Han har det för skönt där inne tydligen.

Idag var jag på Danderyd och gjorde ett sista ultraljud. Min BM tyckte vi skulle göra ett tillväxt bara för att se att allt stod rätt till och att det fanns tillräckligt med vatten. Och det gjorde det. Allt såg bra ut. Han är -8% mot genomsnittet nu och är uppskattningsvis 3,3 kg. Medel är 3,5 vid BF.

Matilda var -8 vid hennes tillväxt ultraljud så vi får inte större barn än så. Skönt kan jag tycka. Tackar mina gener då jag antar att det är de som styr över just det. ;)

Men nu håller vi tummar och tår för att han behagar komma ut i helgen. Mycket för att Matilda börjar bli mammig efter all tid vi spenderat ihop och dels för att farfar och farmor kommer upp nästa helg och då vill de ju gärna träffa det senaste tillskottet. Och vi med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0