Mysig slapp söndag

Idag har vi inte gjort många knop men ändå myst tonvis. Pappa gjorde en god gärning och gick upp med henne vid sex så jag fick sova till nästan åtta. Då bytte vi av och jag och Matilda åkte över till katterna.

Sen hem igen och gjorde frukost till pappa. Tog ett bad och fixade lite innan vi alla tre tog en lunchlur. Jag sov en timma sen gick jag upp och började middagen och duschade. De andra två låg kvar en timme till.

Efter det gick vi en timmes promenad i höstvädret och sen hem och börja med maten. Blev super gott! Fläskkarré i bit som fick stå i ugn i fyra timmar, med pressad potatis och skysås. Till efterrätt en äppelpaj gjord på äpplen som fått koka i sirap och muscavadosocker. Glömde ha i kanelen med blev supergott ändå. Gäller att passa på att laga ordentlig mat medan vi har tid och ork.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1989825/images/2012/pic_506883a1e087c310a016dc4d.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0