Konstiga drömmar

Drottningen är tillbaka, drottningen av konstiga drömmar alltså.

När jag var gravid med Matilda hade jag stundtals riktigt konstiga drömmar. Ett smakprov är en björn som jagar mig och två andra runt ett kontorshus. Den andra att en "gay"bläckfisk drar ner mig från flotten jag och Johan delar och dränker mig. Gay då det var en han och han ville ha min man för sig själv haha.

Tja inatt fick jag ett återfall. Det började som en verklighetsförankrad dröm där Johan bad mig steka korv på kvällen innan jag gick och la mig. Jag höll på som bäst och skulle göra pommes när jag hör smackande bakom mig och ser Johan hånglandes med en annan kvinna på soffan. Jag säger åt dem att sluta varpå de fortsätter men ljudlöst. Jag stolpar fram och trycker ner påsen med pommes innanför hans tröja. Han tänker fortsätta av rent trots. Där blev jag väckt av riktiga Johan.

Vet inte om det betyder att jag ska sluta laga mat till honom eller att vi får för lite tid för oss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0