Lik sin mamma

Matilda älskar att göra samma saker som vi gör. Jag brukar smörja henne med olika krämer såsom Idomin och solkräm. Så då gör hon den rörelsen på sig själv och oss.

Men idag tog hon nästa steg. Hon öppnade min burk med Nivea kräm och smorde in hela ansiktet, örat, håret, nappen och kläderna. Gullungen.

Förut när jag hade mer än en minut till mig själv och mitt utseende används jag mousse foundation varje dag med en svamp. Och hon lånade det och gjorde samma sak. Igår hittade hon den igen och "använde" den på sig själv och på oss.

Nu gäller det att se upp med vad vi gör och säger för hon tar efter mer och mer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0