Spontan dejt

Igår fick jag reda på att min bästis Helena var i Upplands Väsby idag. Efter lite logistik och pussel åkte jag och Oskar ut till hennes hotell efter middagen.

Oskar var arg och hungrig och skrek på vägen ut. Han hade ändå ammat och ätit lite ersättning.

Väl där mös vi i lobbyn. Helena åt middag, Oskar ersättning och jag kladdkaka. Han var bara glad om han fick stå upp vilket sätter mina biceps på prov.

Han kunde inte somna så det var en arg och övertrött son på väg hem och hemma.

Saknar min Helena så jag tar varje chans jag får att ses. :) Här är en gammal bild på henne och Matilda.



Kommentarer
Helena

Haha Matilda ser glad ut.. Jag verkar ha den effekten på båda dina barn ;)
Kul att vi hann ses en liten stund iaf, är tacksam att ni orkade ta er ut till mig..

2013-01-15 @ 22:02:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0