Tröttare än tröttast

Trodde att jag hade nått lägsta nivån i trötthet men igår kom en ny nivå som fortsatt idag.

Gick som vanligt och lade mig vid åtta och vaknade av att mobilen vibrerade och fattade ingenting. Såg att det stod Andreas i displayen och tryckte bort det. Han bara lägga mig igen innan jag kom på att han ju är utomlands så det måste ha hänt något så jag vacklade upp och ringde upp. Möttes av ett vad gör du och får jag prata med Johan. Morrandes lämnade jag över mobilen och gick till sängs igen men kunde inte somna ordentligt.

Fick lite sömn senare på natten men inte tillräckligt. Var så övertrött på förmiddagen att jag inte kunde somna. Och nu efter att Oskar äntligen somnat helt utmattad vaknade Matilda förtvivlad. Snark, ge mig styrka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0