Stora framsteg även här

Oskar utvecklas i rasande takt han med. Idag kom första skrattet. Det var fantastiskt. Vi satt och pratade han och jag och så kom ett litet hest skratt. Behöver jag säga hur lycklig jag blev?!

Han kan vända sig från mage till rygg. Inte helt med mening men han spänner kroppen och tippar över. Nu närmar han sig att vända sig från rygg till mage. Han lägger sig i sidoläge och ligger kvar där. Idag höll jag en hand bakom honom så han inte föll tillbaka och tillslut kom han runt.

Han kan greppa giraffen Raffe i gymet och försöker dra hans fötter till munnen. Han älskar sina händer och knäpper dem och tittar på dem och biter och slickar på dem hela tiden.

Han är så stadig nu vår lille man. Vi provsatt barnstolen och det är inte långt kvar. Han blev trött i ryggen ganska snabbt och hängde lite på sniskan men höll upp huvudet. Snart blir det gröt i stolen. Spännande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0