Magmys

Idag hade jag tvättstugan på förmiddagen och tvättade lakan och handdukar. Så skönt att tvätta och torka allt så att det går att bädda sängen igen. Passade även på att tvätta barnens kuddar, täcken och lakan och körde en maskin med vanlig tvätt som hängdes inne.

När det var klart mötte jag upp Annelie för en lunch. Hon har en stor fin mage nu har BF om tre dagar!!

Efter lunchen, som var canneloni för mig, tog vi blöjpaus på BVC innan en glass i solen. Sen följde hon med och hämtade Matilda. Jag och barnen gick sen till lekparken medan hon gick hem och vilade.

Synd att hon ska flytta snart. Hade varit så roligt med lite nära sällskap. Får njuta av tiden fram tills dess.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0