Ikea

Idag åkte jag, Oskar och morfar till Barkarby. Vi började med en tur till Ikea och åt lunch sen shopping. 

Oskar somnade i vagnen så vi kunde ta det lugnt. Köpte lite "nyttosaker" som en till mjuk fotboll (det är bråk om den här hemma), en bäddmadrass, krokar till badrummet, en anslagstavla och en minibyrå. Bland annat. 

Minibyrån ska jag hotta upp lite sen med färg och ev något fint papper. Tanken är att hon/de ska ha sina småsaker som kritor däri så det blir lättare att organisera. Jag la därför i kritorna i den ena lådan och visade henne. Hon blev så lycklig. Kom och kramade mig och sa tack flera gånger. Sen tog vi ut lådan och ritade, plockade tillbaka och satte in den igen. 

Efter Ikea sov han fortfarande så morfar gick den lilla promenaden till outlet medan jag flyttade bilen så gick vi där en stund. I en golfaffär såklart. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Joanne - Tvåbarnsmamma innan 30

RSS 2.0