Fridis 25

Hade Johans kompis Anders på middag sen kollade dom på hockey medans jag gick på Fridas 25-års fest på Bryggan, som jag hjälpte till att planera. Den blev helt klart lyckad. Fick springa hem och hämta en handkontroll till Ps2, dom hade glömt den och vart lite svårt att spela sing star utan den. Va super kul att träffa Josse igen, har inte setts sen i somras och nu när hon bor i Sthlm gör inte jag det. Gjorde ett fydundrandes första intryck. gjorde en så kallad Jossan. Haha.. Hade lite sällskapslekar och Tre-man. Vart en relativt tidig kväll, gick strax efter 12 tog sällskap med Linn hem. Sen en kort mysstund i soffan innan det var sängdags.

Vaknade av att jag fick ett sms i jackan i hallen. Sen hörde jag dörren i hallen öppnas och Johan som smög runt och skulle göra mig frukost på sängen. Synd att jag vaknat redan. Men det blev mysigt ändå. Kollade på inspelade Shreks jul från igår sen sista avsnitten av Vänner. Tog en prommis till Hedda och hämtade en liten Me to You nalle. Såååååå söt. Passade på att lämna Heddas påse, va lite stolt att jag kom på den annars hade den vart kvar här tills nästa år.

Började kolla på Adam och Eva men den är såå tragisk. Att man inte märker att ens man är otrogen och vill köra ut en ur landet. Nä får bli Beck istället.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0