julen är här och lyser frid på jorden..

Julen är snart här. har alla julklappar utom Karro. Får köpa nåt i mellandagarna. Har en aning om vad jag kan köpa. Får väl anse mig känna min "bästis". Hehe.. soon soon monsoon.

Hade tänkt gå upp typ vid tio idag, så ringde Johan vid åtta så låg jag och prata med honom och slulle somna om sen. Men jag hade andra planer för mig tydligen. Försökte i en evighet som visade sig vara typ  tjugo minuter sen åkte tv:n på och efter det datorn.. Började gå igenom och ladda över musik till mp3n istället. Måste ladda med jullåtar nu.
Ska bli skönt att komma hem till Sthlm. Ta det lugnt, äta god mat träffa vänner och se folks glada miner för klapparna. För jag utgår från att det kommer bli megaleenden från öra till öra. Ska hoppa in i duschen och sen gå igenom packningen en sista gång. Får inte glömma nåt viktigt.. Har blandade känslor för att åka iväg. Lite nervös och kommer få hemlängtan till min egen säng och min egna lägenhet. Men plussen är ju att jag får gosa med Rosie och Johan. Pratade med Rosie i telefon igår, hon är såå söt. Sakna sakna! I år blir den första julen utan Kasper på så länge jag kan minnas. Köpte honom i september när jag var fyra.. M;en istället kommer det bli vildarnas första. Får se om granen får stå kvar när dom leker tafatt och brottas..

   


Igår åt jag och Anka pizza ihop, tog en sista kväll i Öret tillsammans, vi var ju trots allt de sista tappra kvar. Kollade på Vänner och Betner och hade lite tjejsnack. Hoppas det går bra med killarna i jul, håller tummarna.



Kommentarer
Helena

Vadå lite coco? Har jag umgåtts för mycket med dig nu igen? ;)
God Jul om vi inte hörs något mer och nu har jag Johans nummer så jag kan terrorisera dig även i jul hahaha :)
Nääää ha det superbra!

2007-12-21 @ 11:28:16
URL: http://heenamedl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0