vad vore livet utan alvedon

vaknade klockan sex imorse och va typ ganska pigg. Kunde inte somna om så tvingade johan att hålla igång mig så jag skulle bli sömnig. Somnade till slut och sov en timma sen satte ja på mig pyjamasen och kollade på Gilmore Girls tills han vaknade. Sen åkte vi till Coop och köpte frukost o fikabröd, ville ha krutonger men hittade inga.

Har haft huvudvärk hela dagen och växlat mellan varm o kall. så skönt och vara på väg mot att bli sjuk. Har redan ätit fyra alvedon snart tid för några nya. Hoppas att det håller sig borta, har inte tid att vara sjuk.
Nu ska ja bädda ner mig och kolla på sista säsongen av Vänner..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0