Tequila..

Shopping!!!
Shoppade loss lite igår. Köpte lite kläder, lite nyttosaker till Åre bl a TEQUILA. Glömde såklart mina presentkort på MakeUpStore som jag fick av Johan.. får åka dit i veckan om jag får tid.
Alla drabbades av lite pengapanik när vi satt och åt på Stallbacken.. försökte räkna på ekonomin för februari. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig fram tills CSN men men..

SNÖ!! Så mysigt, folk har byggt en snögubbe utanför muttrarna och tydligen en mer annorlunda kreation i rondellen.. Vi hade vårt nöje i att kolla på en securitasbil som körde på en av stenarna utanför huset och körde fast i snön.. Skulle egenligen spelat Monopol men det blev flera timmars tjejsnack istället..

Bytte jobbtid med Josse så ska jobba med Annika på fredag, ska bli kul. Började packa lite idag så
jag hinner få ner allt till på lördag! Ska komma in i stämningen genom å kolla på Sällskapsresan 2 -Snowroller i veckan.. Ska bli såå kul med Åre. Festa och åka skidor och festa.. Vet bara inte hur det ska gå för mig och Cam. Vi blev påverkade av ett glas vin resp. en mellanöl.. och nu ska vi dricka en massa för att slippa köpa så mkt ute... Vi funderar på att bjuda killarna vi bor med på sprit om dom lagar mat åt oss. Får se hur det går.


Sakna..

Snart åker Karro... ska vara borta i sex månader.. Hemskt! Kommer sakna dig!
Måste planera din avskedsfest..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0