äntligen sol!

Nu är jag hemma! Eller inte hemma hemma... det känns inte rätt att vara hemma i huset. Det känns inte helt som mitt hem längre. Mer som om jag vore en gäst där, och ännu mer nu när Johan bor här med mig.
Jobbar och sliter, har typ inga helger lediga. Tror jag har tre helger lediga i hela juni OCH juli. Men får iaf en vecka ledigt så jag kan åka till Italien!!

Igår var jag och Nanna på bio och såg Pirates 3. Hon var rolig och sa att om inte Johnny syntes i en timma av tre vore det skandal och shje got more than she bargained for.
Nytt motto.. Spending is splendid.

Nu ska jag ut och sola på terrassen..
Saknar mina tjejer


Kommentarer
cam

Härligt att ni kan komma iväg till Italien :)då e ju allt jobbande värt det iaf.. ska kanske börja tidigare iaf, får se imorrn. tyvärr så vart ju alla jobbkläder kvar i öret, men de får lösa sig. kanske kan ses ngt nästa helg? har du tid mellan jobb o jobb? :P saknar dig! pussis

2007-06-07 @ 17:43:53
Anonym

Kommer du på Sofies inflyttningsfest? :)

2007-06-07 @ 22:56:27
URL: http://hannalindqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0