Yes I know.. I am the luckiest

Bara två dagar kvar...
Årsdagen närmar sig. Och vilket underbart år det har varit.

Jag har fått en sambo, en själsfrände och en fånig vän.
Jag har fått åka till Göteborg för första gången.. Bo på underbart hotell och gå på Lisebergs julmarknad.
Jag har fått träffa hans urgulliga föräldrar och varit i Hultsfred.. och pratat med främlingar på tandläkarmottagningar i Högsby och shoppat i Kalmar.
Jag har fått en som erbjuder sig att diska
Jag har fått någon att dela resten av mitt liv med



Finns ingen som min älskling!
Jag ♥ Johan


Kommentarer
Hanna

Mm, det blir cheesecake för min del idag. Ska tröstäta halva tror jag. Ha en jättemysig årsdag när det nu är dags! KRAM

2007-05-04 @ 11:24:24
URL: http://Hannalindqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0