in da örebrew

Känns att man är tillbaka igen.
Har testat på Strömpis igen.. alltid lika roligt med mina girls. Men föredrar Universal.

Skolan är igång ska skriva uppsats i höst. Nervöst, skönt att ha så sköna killar att skriva med, Kommer nog bli många roliga stunder med Jocke och Tim. Blev klara med rårapporten igår, så nu är det lugna gatan någon vecka till.. skööönt.

Snart får jag se min Karro igen. My darling darling!! Saknat henne så otroligt mycket. Och nu är det singelliv för henne igen vilket betyder att jag har fått tillbaka min underbara krogkompis! Våra kvällar blir aldrig tråkiga inte ens dom få gångerna vi är nyktra. Jag blev ju gift där på Lion bar eller hur var det?! =) Love love love!!!


Just nu:
Idol
Plain white T's - Hey there Delilah.

Väntar fortfarande på att se Lillan på idolaudition. Har glömt vilken stad hon va i.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0