Adventsmys

Nu har jag laddat upp inför julen.

Var och shoppade en massa julpynt. Började med Bauhaus där jag köpte röda julgranskulor i glas, två stycken glaskulor med belysning i och en liten stake med småljusdioder på.

Mina nya fönsterlampor

Sedan rakt över vägen till IKEA. Köpte ljus, mina söta ramar och två megastora blåa kulor i plast. Köpte även en spegel men det hörde inte till det juliga.

Vidare till Rusta för att inhandla julpapper, snöre och ettiketter. Även lite godis råkade åka ner i korgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0