Grekisch

Mysdag igår.. vid tre gick jag, cam, Helena o Anka in till stan. En mysig promme. Om de nu inte va för att Helena trodde att hon hade joggingskorna på sig. Sprang som en dåre fram på gatorna.
Sen en lång shoppingrunda, med en massa affärer och ett löfte om en cafépaus som aldrig kom. Men det va trevligt, köpte ett baslinne och en söt stickad klänning.

Sen mötte vi upp Vickan o Charlotta och det va dags för en helkväll på Efesos. Trevligt ställe.. Supergod mat, vi fick Annika att prova lamm.. Efter en lång diskussion och försök till att förklara smaken.. Åt en blandning av grillad kyckling, lamm och oxfilé med tzatsiki och aioli.

Efter en lång middag med många skratt, Annika stod för samtalsämnena som fick oss alla att vika oss dubbelt. Haha SVT är en bra grej =) Inte ofta man ser Charlotta så chockad. Haha
Det va ganska kul när de som beställde alkohol skulle visa leg och servitören tvingade Helena att visa också, fast att hon bara beställde cola. Haha, kanske va nåt annat däri också.

Typiskt så fick jag hicka medans vi vänta på bussen, den höll i sig hela vägen hem. Värsta fyllehickan fast i nyktert tillstånd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0