lugn helg..

I fredags var det Smek fest.. Alla samlades hemma hos Eeva i ekonomikorridoren på Tärnvägen 28. Johanna "hjälpte" till att blanda bålen. Den var god.. ehhh.. Innehöll en liter vodka och en flaska vin delat på två skålar och med så mycket (läs lite) soda som fick plats. Drog igång hårt med dricka lek i form av cirkeln sen gick det över i singstar. Stackars Jocke fick dricka cupen innehållande bål och öl.. Kvällen avslutades på kåren..

Idag har det blivit en snabbis på stan, slalom och skidskytte jaktstart. Pärsson åkte riktigt illa men men inte hennes gren. Och Ako bommade för mycket, typiskt. Helena gick bra.. fram tills första skjutningen sen rasade hon. Tråkigt, kollade lite på störtloppet men ingen rår ju på Miller. Nu skajag heja på Ferry men håller tyst på Björndalen.

Vart är allt skvaller?


Kommentarer
Helena

Allt skvaller är på så kallad uppvilningshelg i Flen. Har ifs lekt med busungarna hela dagarna så uppladdning vet jag inte..
Får försöka hitta skvaller när jag kommer hem igen ;)

2008-01-13 @ 19:42:28
URL: http://heenamedl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0