Mio min Bale

Gjorde en rolig upptäckt idag.
Det kan bara vara jag som är lite seg i kopplingarna eller bara inte kollade så noga när det begav sig.
Satt och lajjade runt på aftonbladet imorse när jag pratade med älsklingen och hittade att Christian Bale och Christopher Lee var med i Mio min Mio. Och en massa svenskar som fick dubba sig själva till svenska. Så sjukt roligt.. Varför?! 

Likt??

Påminner lite om Beckfilmerna där en tysk dubbas till svenska.. Vet inte om jag tror att en person kan göra tittarsuccé. Tvivlar lite på att det är just på grund av honom som Beck va så populärt i Tyskland.


Kommentarer
Anonym

hej babe :) haha ja du dialekten är nog de värsta, får se om ja lyckas överleva. :P är en anings nervös för jag har inte fått några papper än sen ja tackade ja men de kommer nog. Lghssökandet är dock ett problem.. har för lite poäng men de e ingen panik. får ev åka campusbussen till att börja med :) Hur går de på nya jobbet?? Är jätte nyfiken. HÖrru... ev!! tänkte ja komma upp på lördag eftermiddag till sthlm (nästa vecka) o hälsa på ankisen . Är du hemma då? Skulle va najjs att få umgås med dig med då om de blir så. Kanske gå ut o äta och prata skit :) Får höras. Ta hand om dej. Hälsa johan Kramis

2008-07-31 @ 19:04:40
vickisen

from me :P

2008-07-31 @ 19:05:23
victoria

guuu av skönt med semester :) Du får se till och koppla av riktigt ordentligt. Det är nästa vecka ja ska komma upp. Men de e inte riktigt bestämt för eventuellt måste ja jobbar lördag :( Ja kan höra av mig i veckan o kolla om du är i stan då. ha en fin söndag. Puss

2008-08-03 @ 13:01:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0