Otursdag

I söndags när jag kom hem ville jag bara krypa ner under täcket och låta kvällen försvinna. Började med att jag skulle öppna fönstret i sovrummet som kärvade lite. Vilket resulterade i att en kruka föll omkull och spred jord över hela golvet. Så efter att ha gett upp med disktrasan skulle jag hämta dammsugarn. Så ville inte slangen lossna från ställningen så istället lossnade ställningen från väggen. Efter att städandet va klart fick jag snällt ta fram en skruvmejsel och fixa hyllan, plantera om blomman och sen inta soffan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0