Poolliv

Helgen har varit underbar.
Jag passade på att ta mig ut till landet och spendera lite tid i solen och med familjen. Fick träffa Andreas en stund. På lördagen va han och pappa ute och spelade golf medan jag och mamma färgade ögonfransarna och fixade lite hemma. Sen mötte vi upp dom på brädgården och försökte hitta brädor till mina hyllor. Men dom ska leta vidare men nu vet jag ungefär hur det ska bli. Tack Andy. När vi kommit hem passade jag på att tvätta bilen innan jag tog mig ett välförtjänt dopp i poolen. Ville inte gå upp sen. Låg och pressade en cm under vattenytan, perfekt.

På söndagen skulle vi leta brädor igen och åkte till Norrtälje men allt va stängt utom en Vero Moda outlet som vi stannade på. Hade bara M i alla kläder men hittade en grå halsduk och en liten grå flätad väska. Nöjd! Sen va det tillbaks i poolen och en stund i solen innan det va dags att åka hem.

Nu är jag helt rödprickig på hela benen pga en massa envisa bromsar som skulle bita mig. Lyckades också bli biten av en fästing och lite mygg. Mina ben kliiiiiiar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0