Det börjar ordna sig..

  • Har ringt idag och tackat ja till ett jobb. Ska få kontraktet imorrn. Och börja på måndag! =)
  • Forex mailade idag och sa att de hade strykt alla mina tider så jag slipper komma in och jobba
  • Jag har städat min ugn idag och skrivit att städa listor tills flytten
  • Jag har inte saknat min TV så enormt som jag trodde. Har ju inte sett någon överdriven effekt på pluggandet.. men men

Idag tog vi foton på oss tjejer. Det blev inte studio eller proffs. Det blev Cam'lils Fredrik som tog dom. Vi började sittandes vi stjärnskruvarna och sen ett mot teknikhuset. Vet inte om de blev så bra. Kändes inte som att det fanns så mycket entutiasm men jag är nöjd så länge jag har ett minne. Inte för att jag kan glömma våra bravader här i Öret, Norrköping, Tyskland och i Åre...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0