Ikea Land

Imorgon ska jag få åka ut till IKEA och Erikshjälpens secondhand. Hoppas på att finna en gammal typ bokhylla som man kan stänga in TVn i när den inte används. Typ alltid men det är ju en fin tanke =) Såå mycket jag vill ha från IKEA men inte så mycket jag kan köpa. Märkte tex att vi inte har ett badrumsskåp så det går ju tyvärr före min sängstomme som jag vill ha. Malm stommen kostar ju trots allt typ 1400.. Dumma dom och ha så mycket fina saker. Kommer ju klart bli ruinerad imorrn.


Kommentarer
vickan

grattis till er nya lya. =) Hoppas ni kommer trivas. vill med strosa runt på ikea.. lyllos dej :) Vi andra tänkte dra en runa på stan imorn och njuta av att caset e så gott som klart. Jess. trevlig helg på er. Kram

2008-03-14 @ 20:49:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0