Vart tog dom vägen..

.. alla mina pengar. Och nu i helgen kommer ännu mer att gå åt. Vi ska tydligen ha med oss 1700 till på fredag för resten av hyran för mars. Plus att en överlåtelseavgift ska betalas någon gång snart. Och såklart besök på Ikea. Kommer ju helt klart bli ruinerad av det här lägenhetsköpet.

Positivt är att jag i stort sett har säkert jobb på Forex. Nu är bara frågan om jag ska va cool och invänta heltidsjobb eller ta Forex och ha en säker inkomst i sommar och i höst. Hmmm stora beslut i I-världen.


Kommentarer
sofia

hoho...tack för en trevlig fikastund :)

2008-03-11 @ 23:54:40
URL: http://sofiaalfredsson.blogg.se
Nahal

Cool säkrar inte hyran, söta!
Ta Forexjobbet tills vidare och lev lite säkert nu när IKEA lika gärna kan skaffa ett konto med ditt namn ;P

2008-03-12 @ 18:01:56
URL: http://www.autumnfrost.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0