Striiike

Ikväll ska jag ut med SMEK gänget och spela bowling. Vi fick presentkort hos Strike från Deloitte som vi tänkte använda. Blir säkert kul men jag är såå sjukt dålig på att bowla. Träffar rännan mer än käglorna och brukar lyckas få ont i tumman efter att nästan brutit av den.
Sen ska vi dela upp chokladen och godiset vi fick av alla deltagarna som kom. Mums. Har redan hela frysen full av kyckling som vi hämtade igår, en hel liter grädde, vanlijstänger och risottoris. En hel middag på g.

Får se när vi ska utnyttja nästa presentkort, vi fick en middag på en restaurang. Plus en massa sprit som ska användas till en förfest/fördrink. Skönt att det är över men roligt nu med alla pressies.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0