My precious

Nu är den min!

I lördags åkte jag och mamma på nytt för att kolla. Nu fick pappa följa med in i affären också. Den var helt öde. Trodde det skulle vara fullt av kvinnor som skulle skrika när de såg en karl i butiken. Direkt när vi kom in hängde hon fram den.. min klänning. Jag satte på mig den tillsammans med slöjan, tiaran, smycken och det var perfekt. Jag är så nöjd!

Plus att det var så billigt.
Jag (läs mamma och pappa) köpte:
* En klänning
* En slöja
* En underkjol
* En tiara
* Ett halsband
* Ett armband
* En liten clutch väska
Allt detta för dryga 4 000... Så billigt. Iaf om man jämför med den andra klänningen jag gillade som kostade 14 000.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0