Segodag

Igår var en segdag.

Kom hem vid tvåtiden och jag var helt slut. Somnade på en sekund så fort jag kom i sängen. Sen vaknade jag vid nio och gick upp. Först när jag legat ett tag framför TVn som det gick upp för mig att klockan bara var åtta. Typiskt.

Låg i soffan och drack te och åt apelsinchoklad muffins medan jag väntade på sömntutan. Sen en sköndusch följt av städdag. Som vanligt har Andy nån mentalkraft som gör att han ALLTID ringer precis när jag står och skurar toaletten. Mysigt. Väldigt skumt samtal igår som gick ut på att han redan gjorde sin julklappsshopping. Frågade om min storlek i tröjor och ifrågasatte det när jag sa XS.

Sen återgick vi till soffan och låg och kollade på Änglagård. Lagade god lax och sen dags för Gossip Girl. Love it..!


Källa: http://www.gossipgirlinsider.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0