Shopping!

I lördags var jag och shoppade med Johan.
Det var inte alls samma sak som att shoppa med tjejerna. Saknar det, saknar er!!

Vi började med att mötas upp på Åhléns. Då hade jag redan hunnit köpa lite böcker... sen åkte vi upp och kollade på jeans åt mig. Plockade på mig typ tio par och steg in i provrummet. Som tur var fanns en soffa utanför för Johan. Till slut kom jag ner till tre par som jag valde mellan. Men valde till slut två par Tiger jeans, ett par mörkare och ett par ljusa.

Sen åkte vi upp till herravdelningen och letade fram jeans åt Johan. Jag fick agera klädställning i provrummet. Efter att ha surat lite gick vi därifrån tomhänta. Sen vidare till Gallerian. På TopShop hittade jag en jättesöt blå klänning och ett rosa halsband. Hittade ett par jeans till Johan som han provade men inte ville ha men ändrade sig men då var de slut. Shoppade skjortor på MQ. Sprang runt hela stan och letade jeans åt surpuppan.

SOm tur va hade jag ju redan shoppat loss lite på HMs hemsida. Så nu i veckan borde mitt första paket komma. Wee!

Shoppingdagen slutade med en supergod MoccaLatte to-go och thaimat hemma. Mums.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0