Sockerchock

Det här med att sluta äta socker går sådär.. Jag är törstig och hungrig hela tiden. I veckan fick vi bullar på jobbet och jag kunde ju inte tacka nej. Det är såå gott med kanelbullar ibland.

Igår mojjsade jag till mig med en glass. En SMack som är så god. Men direkt efter fick jag mystiskt ont i tanden av ingen anledning. Antar att alla delar av min kropp utom hjärnan har fattat det där med att inte äta socker.

Det svåraste för mig är för att jag ääälskar att baka och nu får jag inte det längre eftersom Johan har noll karaktär. Tur att han inte vet om blåbärsmuffinsarna och vaniljbullarna i frysen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0