Ombyte???

Jag är så glad.
Fick det bästa samtalet igår. Dom ringde från bemanningsföretaget som hade hand om det andra jobbet jag blev erbjuden. Revisorsjobbet. Tydligen hade hon som intervjuade mig bett att dom skulle ringa mig först nu när de hade fått en ny öppning. Hihi så glad. Jag gjorde tydligen ett superbt intryck på henne. Så jag bad rekryteraren att hälsa hur glad jag var och att jag skulle vara intresserad lite längre fram om typ ett år. Weee. Så har man ett annat jobb säkrat om jag vill byta.

Mitt liv går som på räls! (ibland)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0